September 2014
P T S C P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Prijava na e-novice

Mnenja udeležencev

  •   "Odlično. Predavateljica je odgovarjala na naša vprašanja, tako enostavnejša kot zahtevnejša vprašanja. Organizacija dogodka je bila super. Priporočam tudi začetnikom."
    januar 2014; udeleženka seminarja Potni nalogi, dnevnice in bonitete...
    Več ...
  •   "Odlično, zelo enostavno razloženo in pojasnjeno. Najbolj všeč mi je bila strokovnost predavateljice in razlaga."
    januar 2014; udeleženka seminarja Branje in analiza bilanc
    Več ...
  •   "Razumljivo, ker je vse v večini predstavljeno na primerih iz prakse. Vse mi je bilo zelo všeč. Priporočam."   maj 2013; udeleženka seminarja Branje in analiza bilanc
    Več ...
  •   "Odličen seminar. Najbolj všeč mi je bilo, da je bilo veliko praktičnih primerov. Predavateljica je odlična, prijazna in komunikativna. Odlična organizacija izobraževanja."   l. 2011; udeleženec seminarja Branje in analiza bilanc
    Več ...
  •   "Veliko uporabnih informacij. Super je, da smo imeli veliko praktičnih primerov, tako da si tisti brez predhodnega znanja stvari lažje predstavljamo. Izpolnili ste moja pričakovanja."   december 2013; udeleženec izobraževanja s področja davka od dohodkov pravnih oseb (DDPO) ter davčnega obračuna
    Več ...
  •   "Izobraževanje je bilo zelo zanimivo. Najbolj koristno pa prav zaradi podkrepitve teorije s praktičnimi primeri. Najbolj všeč mi je bilo torej združevanje teorije s prakso. Priporočam"   december 2012; udeleženka izobraževanja s področja davka od dohodkov pravnih oseb - DDPO
    Več ...
Zimska sezonska razprodaja 2012
Ponedeljek, 12 November 2012 00:00

 

Pravila Trgovinske zbornice Slovenije pri sezonskih razprodajah tekstilnega blaga in obutve določajo začetek zimske razprodaje prvi delovni ponedeljek v januarju, torej 9.1.2012.
Trajanje sezonske razprodaje določi vsak trgovec sam, če se za razprodajo odloči, vendar do največ 60 dni.

 

 



• Kakšne so dolžnosti prodajalcev? 

Prodajalec mora svojo razprodajo objaviti na krajevno običajen način. V objavi mora navesti podatke o vrsti blaga, odstotek znižanja in obdobje trajanja razprodaje. Pozoren mora biti na to, da je blago, ki je na razprodaji označeno s ceno pred znižanjem in z novo, torej znižano ceno. Če je odstotek znižanja objavljen v razponu, mora najvišji odstotek znižanja zajemati najmanj ¼ vrednosti blaga, ki je na razprodaji.
Če se trgovec ne odloči za sezonsko razprodajo, lahko v tem času, ali pred njo, neovirano izvaja akcije, ugodnosti ali popuste, vendar mora v vsakem primeru upoštevati zakonodajo s tega področja, Zakon o varstvu potrošnikov, kot tudi določbe Zakona o varstvu potrošnika pred nepoštenimi poslovnimi praksami.


• Kakšne so pravice kupcev?


Za potrošnike je pomembno, da pri svojih pravicah znajo ločiti med stvarno napako – torej napako na izdelku samem ter med vračilom oziroma zamenjavo izdelka v primeru, da mu izdelek ni več všeč ali si je premislil.
V primeru stvarne napake, se kupcem te njihove pravice ne smejo omejevati in veljajo tudi v času razprodaje. V drugem primeru, ko pa si je kupec premislil in želi vrniti izdelek, ki nima napake, pa je stvar poslovne odločitve posameznega trgovca oziroma njegovega dogovora s stranko ali ji bo ugodil ali ne.

 

VIR: TZSLO.SI

 

Avtorske pravice ©2007 ambicij.si. Vse pravice pridržane.