Avgust 2014
P T S C P S N
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Prijava na e-novice

Mnenja udeležencev

  •   "Zelo učinkovito, praktični primeri, ni suhoparne teorije in zelo zelo dobra predavanja. Najbolj všeč mi je bilo knjiženje na računalniku. Odlično."   l. 2011, udeleženka Šole računovodstva
    Več ...
  •   "Odličen seminar. Pojasnili ste vse, kar smo vprašali..."   l. 2009; udeleženec seminarja s področja blagajniškega poslovanja, potnih stroškov...
    Več ...
  •   "Sproščenost, strokovnost, interakcija in sodelovanje..."   l. 2011, udeleženec treninga javnega nastopanja
    Več ...
  •   "Strokovno, zelo dobro razloženo, veliko praktičnih primerov in vaj. Odlično."   maj 2013; udeleženka seminarja s področja inventure
    Več ...
  •   "Zelo dobro predavanje - odlična predavateljica in organizacija. Najbolj mi je bilo všeč gradivo in strokovnost."   december 2013; udeleženka seminarja DDPO
    Več ...
  •   Zelo praktično naravnano. Doživiš delo računovodje v živo. Veliko informacij o novostih. Zelo prijazen in spoštljiv odnos. Najbolj mi je bilo všeč knjiženje. Odlično.   marec 2013; udeleženka Šole/tečaja računovodstva
    Več ...
Zimska sezonska razprodaja 2012
Ponedeljek, 12 November 2012 00:00

 

Pravila Trgovinske zbornice Slovenije pri sezonskih razprodajah tekstilnega blaga in obutve določajo začetek zimske razprodaje prvi delovni ponedeljek v januarju, torej 9.1.2012.
Trajanje sezonske razprodaje določi vsak trgovec sam, če se za razprodajo odloči, vendar do največ 60 dni.

 

 



• Kakšne so dolžnosti prodajalcev? 

Prodajalec mora svojo razprodajo objaviti na krajevno običajen način. V objavi mora navesti podatke o vrsti blaga, odstotek znižanja in obdobje trajanja razprodaje. Pozoren mora biti na to, da je blago, ki je na razprodaji označeno s ceno pred znižanjem in z novo, torej znižano ceno. Če je odstotek znižanja objavljen v razponu, mora najvišji odstotek znižanja zajemati najmanj ¼ vrednosti blaga, ki je na razprodaji.
Če se trgovec ne odloči za sezonsko razprodajo, lahko v tem času, ali pred njo, neovirano izvaja akcije, ugodnosti ali popuste, vendar mora v vsakem primeru upoštevati zakonodajo s tega področja, Zakon o varstvu potrošnikov, kot tudi določbe Zakona o varstvu potrošnika pred nepoštenimi poslovnimi praksami.


• Kakšne so pravice kupcev?


Za potrošnike je pomembno, da pri svojih pravicah znajo ločiti med stvarno napako – torej napako na izdelku samem ter med vračilom oziroma zamenjavo izdelka v primeru, da mu izdelek ni več všeč ali si je premislil.
V primeru stvarne napake, se kupcem te njihove pravice ne smejo omejevati in veljajo tudi v času razprodaje. V drugem primeru, ko pa si je kupec premislil in želi vrniti izdelek, ki nima napake, pa je stvar poslovne odločitve posameznega trgovca oziroma njegovega dogovora s stranko ali ji bo ugodil ali ne.

 

VIR: TZSLO.SI

 

Avtorske pravice ©2007 ambicij.si. Vse pravice pridržane.