April 2014
P T S C P S N
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
Prijava na e-novice

Mnenja udeležencev

  •   "Odlično - predavanja so bogata, zanimiva, tako da je bila tudi naša udeležba 100%, saj se naučiš vse, kar potrebuješ za opravljanje svojega dela. Predavateljice so čudovite..."   marec 2013; udeleženka Šole/tečaja računovodstva
    Več ...
  •   "Izobraževanje mi je bilo všeč. Dobila sem veliko uporabnih informacij, odlična predavateljica, razumljiva razlaga in veliko praktičnih primerov. Odlična je bila celotna ogranizacija izobraževanja.   januar 2013; udeleženka seminarja Branje in analiza bilanc
    Več ...
  •   "Izobraževanje mi je všeč. S tem sem pridobila večje možnosti za zaposlitev. Odlično. Zelo mi je bilo všeč, da je bila razlaga podprta s konretnimi primeri..."   l. 2012; udeleženka seminarja Temelji računovodstva
    Več ...
  •   "Veliko uporabnih informacij. Super je, da smo imeli veliko praktičnih primerov, tako da si tisti brez predhodnega znanja stvari lažje predstavljamo. Izpolnili ste moja pričakovanja."   december 2013; udeleženec izobraževanja s področja davka od dohodkov pravnih oseb (DDPO) ter davčnega obračuna
    Več ...
  •   "Super 1A´. Najbolj všeč mi je bila prijaznost in usposobljenost..."   l. 2011, udeleženka Šole računovodstva
    Več ...
  •   Zelo praktično naravnano. Doživiš delo računovodje v živo. Veliko informacij o novostih. Zelo prijazen in spoštljiv odnos. Najbolj mi je bilo všeč knjiženje. Odlično.   marec 2013; udeleženka Šole/tečaja računovodstva
    Več ...
Zimska sezonska razprodaja 2012
Ponedeljek, 12 November 2012 00:00

 

Pravila Trgovinske zbornice Slovenije pri sezonskih razprodajah tekstilnega blaga in obutve določajo začetek zimske razprodaje prvi delovni ponedeljek v januarju, torej 9.1.2012.
Trajanje sezonske razprodaje določi vsak trgovec sam, če se za razprodajo odloči, vendar do največ 60 dni.

 

 



• Kakšne so dolžnosti prodajalcev? 

Prodajalec mora svojo razprodajo objaviti na krajevno običajen način. V objavi mora navesti podatke o vrsti blaga, odstotek znižanja in obdobje trajanja razprodaje. Pozoren mora biti na to, da je blago, ki je na razprodaji označeno s ceno pred znižanjem in z novo, torej znižano ceno. Če je odstotek znižanja objavljen v razponu, mora najvišji odstotek znižanja zajemati najmanj ¼ vrednosti blaga, ki je na razprodaji.
Če se trgovec ne odloči za sezonsko razprodajo, lahko v tem času, ali pred njo, neovirano izvaja akcije, ugodnosti ali popuste, vendar mora v vsakem primeru upoštevati zakonodajo s tega področja, Zakon o varstvu potrošnikov, kot tudi določbe Zakona o varstvu potrošnika pred nepoštenimi poslovnimi praksami.


• Kakšne so pravice kupcev?


Za potrošnike je pomembno, da pri svojih pravicah znajo ločiti med stvarno napako – torej napako na izdelku samem ter med vračilom oziroma zamenjavo izdelka v primeru, da mu izdelek ni več všeč ali si je premislil.
V primeru stvarne napake, se kupcem te njihove pravice ne smejo omejevati in veljajo tudi v času razprodaje. V drugem primeru, ko pa si je kupec premislil in želi vrniti izdelek, ki nima napake, pa je stvar poslovne odločitve posameznega trgovca oziroma njegovega dogovora s stranko ali ji bo ugodil ali ne.

 

VIR: TZSLO.SI

 

Avtorske pravice ©2007 ambicij.si. Vse pravice pridržane.